söndag 25 oktober 2009

Kämpar på!

Ja hur många gånger har jag inte sagt att jag ska sluta röka?! Inte är det en gång iaf... Men nu har M slutat röka och snusa, vi bestämde att vi skulle sluta båda två han lyckades för ett tag sen men inte jag.. Nu har jag bestämt mig en gång för alla, JAG SKA SLUTA RÖKA! Under helgen har det bara blivit ett par cigg, har inte haft egna sen i fredags morse.. Att gå från ett halvt till ett paket om dagen, till bara ett par st på flera dagar ser jag som ett stort framsteg! Nu ska jag klara det kommer vara tufft dom första dagarna känner att jag blir lätt irriterad och det enda jag har i huvudet är ciggaretter..Men bara man klarat dom här första dagarna, bara suget försvinner lite mer så ska det nog funka.. Nu är det inte bara att försöka som gäller utan nu ska det ske..

Nu vet ni vad jag ska göra framöver =)


Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar