måndag 2 maj 2011

Dag 2

Har visserligen bara börjat men känner stor skillnad med rökningen. Igår mådde jag illa i stort sett hela dagen, rökte två cigg på hela dagen. I morse gick jag ut tog två bloss sen höll jag på att spy. Suget finns fortfarande lite men direkt jag går ut och röker blir jag att må dåligt och det smakar inte alls så gott som det brukar... Tror säkert det tar ett par dagar innan suget ger med sig men fortsätter det att vara såhär vill man ju inte röka. Har fredag som stoppdag nu så jag hoppas det ska gå bra. Snart dags att ta en tablett men tror jag väntar tills Jonna vilar ifall jag blir att må lika illa som igår. Hoppas solen kikar fram på em så vi kan gå ut och leka, annars blir det nog en promenad. Städningen måste jag ta idag oxå eftersom jag inte gjorde de igår.

 Jonna blir tio månader idag oxå, helt otroligt! Bjuder på en gammal bild eftersom jag vart dålig på att både ta bilder och lägga in dom på datorn ska skärpa mig!

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar