torsdag 5 maj 2011

Dag 5

Igår gick det skapligt nästan hela dagen, klarade mig utan att gå ut på morgonen och efter maten dom gångerna brukar vara svårast. Tog några bloss på em eftersom tålamodet var lika med noll! Vill inte att det ska gå ut över min familj att jag håller på att sluta röka. Några bloss var allt som behövdes om jag ska vara ärlig var det inte ens särskilt gott! Men det lugnar ju nerverna såklart. Idag gör jag lika håller mig in i det sista och hoppas att jag inte ska behöva röka. Dagarna går lättare och lättare och idag har jag gjort mer än halvtid, mitt stop datum närmar sig då får jag inte ta en endaste cigg till! Men fortsätter det såhär kommer jag klara det innan! Jag är enormt peppad att klara det här nu, första gången jag säger det om rökning men det känns så rätt och den här metoden har funkat jätte bra för mig!!

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar