fredag 27 maj 2011

Familjebadet!

Idag när M slutade jobbet åkte vi mot staden först åt vi på coco-thai, super gott! Jonna var mer intresserad av att kasta mat på golvet än att äta men lite fick hon iaf i sig =) När vi hade ätit klart gick vi en sväng på stan fyndade kläder åt Jonna som jag är jätte nöjd med (bilder kommer, kläderna ligger i tvätten nu). Sen var det dags att möta upp Elin, mamma, Sandra och Hugo vid badet. Hade riktigt roligt Jonna och Hugo älskade verkligen badet så kul att se! Ångrar mig att vi inte varit där tidigare med Jonna, får bättra oss nu ska absolut dit fler gånger. Tycker badet i Ludvika är alldeles lagomt för dom minsta. Tyvär glömde jag kameran ska försöka komma ihåg den nästa gång. Efter badet var det fika dags sen gick vi igenom marknaden en snabbis mest skit som vanligt tycker jag, lite godis, brända mandlar kokosbollar och en ballong var det som fick följa med hem. Nu sover J efter en intensiv dag jag ska tvätta det sista sen blir det soffläge! Tack för idag allihop, speciellt tack till min kära mor du är bäst!

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar