onsdag 11 maj 2011

Ta sluuut!!!

Hoppas denna dag tar slut snart, att jag kan somna tidigt. Har inte vart kul med abstinensbesvären idag. Jag gråter, får världens utbrott, svettas osv. Känner mig som ett monster... Just nu känns det bara som att jag har lust att skita i allt, vill inte utsätta mina nära eller mig själv för det här. Förhoppningsvis handlar det bara om någon dag, men ändå de är så jobbigt går inte att beskriva. Det hade varit lättare om det bara drabbade mig och om man visste hur länge det skulle hålla i sig. Jag vet ingenting, kommer jag må såhär 1 vecka, 1 månad eller 1 år?? Usch..

Är jätte lycklig att jag har min underbara dotter, hon har fått mig att skratta flera gånger dom här dagarna. Försöker tänka att det oxå är för henne jag gör detta.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar