tisdag 3 maj 2011

Dag 3, och BVC

Tredje dagen, röker fortfarande lite men suget börjar avta. Och röker jag får jag sota för det eftersom jag blir att må illa direkt. Fortsätter det såhär kommer det gå bra känner jag. Har lite saker som fått mig att tänka efter oxå, som gör att jag vill sluta ännu mer.

 Nu på morgonen har vi varit på BVC det var dags för 10-månaders kontroll.
Vikt: 9420g, Längd: 72,5cm och huvudomf: 44,5. Hon följer kurvorna bra och allt annat såg oxå bra ut, skönt! Nästa gång vi ska dit är när hon är 1år. 1år det låter helt sjukt =) Då är det tyvär dags för spruta igen så det besöket ser jag inte fram emot, vet ju att det är en bra sak även om det är jobbigt..

 Nu ska J vila en stund och jag ska dra igång med evighets görat här hemma. Det tar verkligen aldrig slut på tvätt och städ!

 Kram Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar