lördag 14 maj 2011

När?

Nu var det några dagar sen jag skrev. Har valt att lägga energin på familjen dom senaste dagarna. Vissa dagar har varit riktigt jobbiga när röksuget varit som värst. Nu har jag iaf inte rökt på 5 dagar!! Och sakta men säkert känns allt mycket lättare. Visst känner jag sug men inte alls så starkt längre.. Jag undrar bara när man kan säga att man slutat? Skulle kunna säga det nu, men tänk om jag faller tillbaka? Känns ganska långt borta att jag skulle röka just nu, men saker kan ju hända. Jag känner mig så lycklig och riktigt stolt att jag klarat det såhär långt! Min kära man har hållt upp lika länge med snuset så stolt över honom oxå!!

 Imorn ska jag försöka lägga ut lite bilder på Jonna! Strax dags att inta soffan och kika på Eurovision. Jag tycker ärligt att det är helt värdelöst men M vill se det, ibland får man väl offra sig ;)

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar