fredag 6 maj 2011

Dag 6

Ja idag är ciggen slut, tändarna bortplockade och askoppen slängd! Jag hoppas verkligen att det ska gå bra nu. Känner mig ganska lugn än så länge och suget är inte alls så starkt som det brukar vara vid olika tidpunkter.

För att vi ska bli ännu mer motiverade har vi bestämt oss för att åka på en resa om vi klarar det här. Vart vi ska åka vet vi inte än, det blir inte förs nästa år isf. Lutar åt att vi åker någonstans i Europa, dit man kan ta sig med bil, buss eller tåg. Flyga är inte att tänka på för min del. Finns ju en hel del ställen man kan åka till på annat sätt.

 Jonna har fått massa tänder nu! Hon har 3 nere som syns jätte bra, sen har framtänderna uppe brutit igenom plus 3 tänder till uppe och nere så 8 tänder har jag sett än så länge! Inte konstigt att hon är lite knölig till och från. Idag tog vi sovmorgon, strax efter 9 hörde jag hur hon satt och pratade på sitt rum! Inte ofta hn sover länge eller är så pratglad på morgonen så det känns riktigt skönt när det händer. Älskade unge!

 Idag ska vi börja med en ordentlig storstädning/rensning här hemma. Ska gå igenom alla skåp, gaderober och lådor, slänga allt onödigt och rensa förrådet så man kommer in där, sen städa både högt och lågt! Gäller att hålla sig sysselsatt så man inte tänker så mycke på rökningen men börjar vi med allt det här har vi nog att göra hela helgen ;)

 Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar