onsdag 4 maj 2011

Dag 4!

Inte dom roligaste rubrikerna nu, men det får ni stå ut med!

Igår rökte jag min sista cigg (hoppas jag) Kännde när jag la mig att jag ville gå ut en sväng till men klarade mig utan. Idag har det gått bra, har vart uppe sen 7 och inte rökt en enda gång. Ska stå på mig allt vad jag kan idag för att inte röka. Suget finns där till och från men det går ganska bra att göra något annat i stället för att gå ut. Äter godis, tuggar tuggummi och dricker kaffe när suget kommer. Inte det mest hälsosamma kanske, men bättre än att röka.

Tack för fina kommentarer, sms osv! Dom gör att jag känner mig ännu mera peppad att klara det här!

 Nu ska jag klä på min kära dotter som sitteri pyamas än, vi har haft en riktig mys morgon! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar