måndag 24 januari 2011

2år!

Idag är det två år sen jag och Marcus vart ett par! Det har helt klart varit dom bästa två åren i mitt liv! Vi har ju inte direkt dragit ut på saker ;) vart förlovade i 1½ år varit föräldrar i ca 7 månader och vart gifta i lite mer än två månader! Men varför vänta när allt bara känns rätt? Jag är verkligen glad att vi träffade varandra, och att vi tillsammans är en underbar liten familj, älskar dig av hela mitt hjärta!

Igår gjorde jag ju en trerätters middag, Till förätt: räkcocktail, varmrätt: fläskfilé, rostade potatisklyftor och champinjonsås, efterrätt: chokladmousse. Jätte gott!!

Idag har jag, Jonna och Fröja vart hos farmor och farfar hela förmiddan. Sönt att komma ut lite och göra nåt annat. Jonna sover som en stock nu efter allt bus!

Så jobbigt med alla tankar kring Konjack emallanåt. Värst är det när man ska lägga sig på kvällarna och gå upp på morgonen. Konjack låg alltid bredvid mig under täcket det är hemskt tomt utan honom! Saknar dig så det gör ont. Gör ont att se Fröja oxå, hon märker att något har hänt, hon springer efter mig hela tiden jag får inte lämna henne en sekund, hon äter inte som hon brukar, hon är så nervös. Tänk om man kunde förklara för henne vad som hänt... Hoppas hon mår bättre snart. Utan min underbara familj hade jag aldrig klarat mig igenom det här, så glad att ni finns!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar