tisdag 11 januari 2011

6 månaders kontroll

Idag har vi vart på bvc. Allt såg jätte bra ut! sprutorna gick oxå över förväntan klart hon blev ledsen men det gick över lika fort. Hade mamma med mig som stöd, riktigt skönt! Tror nästan jag tar mer illa upp än Jonna. När jag kom hem hade min kära man städat, väldigt uppskattat kan jag lova komma hem och inte behöver göra nånting! Han kan ju bara han vill! Mamma bjöd på mat idag så det slipper jag oxå laga såna här dagar gillar jag ;) Nåt som inte är lika festligt är att försäkringskassan ringde till M och berättade att vi fått för mycke i föräldrapenning ända från dag 1!! Så nu är vi återbetalningskyldiga, jävligt kul! Ska det ta ett halvår att komma på det?? Jag tänker överklaga för det är dom som gjort fel och inte vi! Försöka skadar iaf inte. Ni kan ju hålla tummarna.

 Älskade unge!

Nej dags för lite kaffe. Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar