torsdag 27 januari 2011

Bevis?

Imorn är det en vecka sedan våran älskade Konjack fick somna in. Du finns i mina tankar hela tiden! Varje dag sen han somnade in har Jonna nån gång under em haft ett hårstrå från honom på kinden, sammma kind, nästan runt samma tidpunkt och alltid ett svart hårstrå från Konjack! För mig känns det som om han visar att han fortfarande finns med oss fast vi inte kan se honom. Visst vet jag att det säkert fnns många naturliga förklaringar men eftersom det har hänt varje dag vid ungefär samma tidpunkt (oftast när jag och Jonna har en mysstund) Känner jag att det är ett bevis på att han finns någonstans runt oss hela tiden.


Imorgon ska jag vara barnvakt åt fasters sötnos! Hugo ska vara med oss när hans mor och far jobbar så då får jag känna på hur det känns att vara tvåbarns mor ;) Hoppas på mildare väder så vi kanske kan vara ute lite. Så har jag lovat farmor at vi ska komma dit och hälsa på!

Nej dags för lite plock medans J sover. Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. Klart han är med er där!
    Sigge fick somna in drygt 1½ månad innan Molly kom och på förlossningen precis innan vi skulle gå över till BB ropade sambon på mig. Där i baljan låg Molly och hade ett hårstrå från Sigge på kinden!

    SvaraRadera