lördag 22 januari 2011

Tomhet!

Har svårt att förstå att jag aldrig mer kommer få träffa min älskade vovve. Tårarna vill inte sluta rinna och det värker i mitt hjärta, det känns som en del av mig är borta! Konjack har betytt så grymt mycke för mig genom åren, vi har gått igenom mycke tillsammans. Och alla som säger att det bara är en hund och tycker det är konstigt att man sörjer så mycke över ett djur, ni kan aldrig ha haft egna djur. Djur kan ge en så mycke kärlek och glädje och vi har alltid behandlat våra som familjemedlemmar! Det här är utan tvekan en av dom värsta sakerna jag upplevt nu förstår jag verkligen vad det innebär att ha ont i hjärtat! Det värker i både magen och hjärtat så fort jag tänker på Konjack...


Kommer nog ta tid innan jag kommer över det här, förr eller senare kommer man lära sig leva med det men glömma honom kommer jag aldrig göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar