onsdag 12 januari 2011

Nytt hem?

Känns nästan lite så nu! Har möblerat om kök och vardagsrum och idag bytte vi rum med Jonna. Har massa småplock kvar men det tar jag imorn. Vart helt slut av att släpa på alla möbler. Tusen tack syrran för all hjälp! Känner mig jätte nöjd nu med hur alla möbler står så skönt att man börjar känna sig hemma! Nu är det bara alla småsaker och lite nya tavlor som ska få sina platser oxå men det kommer med tiden har ju inte direkt bråttom. Att byta rum med Jonna var nog en av de bästa ideérna jag haft nu iaf. ;) Känns helt självklart att hon ska ha det största rummet, för så mycke är vi inte i vårat sovrum så vi klarar oss gott och väl med ett mindre rum.

Dags att laga mat sen ska jag mysa med mina älsklingar innan det är dags att sova! (tidig kväll idag känner jag)
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar