söndag 9 januari 2011

Projekt!

Nu när vi äntligen kommit i ordning med det mesta hemma och man hunnit bo in sig lite börjar det dyka upp massa ideér i mitt huvud. Ska börja lite idag tänkte jag, möblera om vardagsrummet! Tänkte ta rum för rum och gå igenom allt, det som inte används ska slängas så trött på småsaker som bara ligger och tar plats. Det får ta den tid det tar helt enkelt, skönt att ha något att göra om dagarna! Självklart älskar jag att spendera dagarna med min lilla prinsessa men skulle vara skönt att göra något "eget" oxå. Eftersom inredning och målning är något som verkligen intresserar mig känns det bra att komma igång och undan för undan göra i ordning här hemma som man verkligen vill ha det! Klar tror jag aldrig jag kan bli eftersom jag hela tiden kommer på något nytt =) men vad gör det när jag tycker om att pyssla i hemmet?

Nej dags att plocka ihop lite så jag kan sätta igång sen.
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar