måndag 31 januari 2011

Otillräcklig!

Ibland önskar jag att jag kunde dela mig på mitten! Jonna har haft några dagar nu när ingenting har varit bra. Hon är snorig och lite varm till och från men ingen feber (än) Magen har oxå krånglat en del. Det är verkligen det värsta som finns när ens barn inte mår bra. Dom här dagarna har ingentig hjälpt allt jag gör blir fel känns det som. Det tar på krafterna. Har mest suttit med Jonna i famnen då är hon iaf skapligt nöjd. Ibland önskar jag att hon kunde prata och berätta för mig vad som är fel.

Är mycke man ska hinna med nu när M jobbar natt, han jobbar från 17-5 sen sover han större delen av dagen å det blir inte mer än ett par timmar vi hinner träffas varje dag. Är ju bara en period som tur är, men i alla fall. Hemmet ser ut som jag vet inte vad, men det får helt enkelt vara så tar lite smått när Jonna är på humör. Tror att det kan vara någon utvecklingsfas nu oxå hon blir ju 7 månader på onsdag. Hoppas iaf att det blir bra snart så vi får "tillbaka" våran glada tjej. 
Älskade skruttunge! <3

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar