onsdag 5 januari 2011

Pyssel

Älskar verkligen att pyssla med småsaker i hemmet. Idag beställde jag saker från panduro hobby lite smått och gott att måla och greja med. Ska bland annat försöka fixa till två ramar i lite gammal sliten stil. Till dom har jag två jätte fina kort med änglar och fina budskap! Tror det kommer bli kanon när det är klart. Önskar vi hade ett hus att fixa i skulle vara så kul att få renovera och göra om allt i sin egen stil, men en vacker dag ska det väl bli så!

Känner mer än någonsin att jag måste ha något annat att göra nu. Alla tankar kring Konjack är så jobbiga. Hoppas mina små projekt kan göra det lite "lättare" iaf.. Så lycklig att jag har min underbara familj, tillsammans klarar vi allt, vad vore man utan dom?!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar