onsdag 26 januari 2011

Ovanor!

Har haft jätte svårt att somna på kvällarna den senaste veckan. Måste ha tvn på för att kunna somna, har lite såna perioder emellanåt. Tror att det är en trygghet att somna till tvn, är mest på kvällarna alla tankar kring Konjack kommer. Har sakta men däkert börjat acceptera att han aldrig mer kommer finnas här hos oss, men det är tungt! Saknaden är obeskrivlig.

Igå var jag och handlade lite småsaker hittade en matta som jag bara var tvungen att köpa till vardagsrummet! Sen var det mest saker till M, eller till hans överraskning som borde vara klar om lite mindre än två veckor, längtar =)

Om en vecka blir Jonna 7 månader! Det är full fart på henne hela dagarna, hon vänder sig åt båda hållen och börjar visa att hon vill framåt få se hur lång tid det tar innan hon kommer på det. Tror inte det dröjer innan hon sätter sig sj heller, hon sitter ganska stadigt när man hjälper henne! Tänk vad mycke dom små liven lär sig på kort tid, helt otroligt!

 Älskar dig min lilla ängel!

Dags för kaffe medans J sover! Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. Vi har också tvn på om kvällarna när vi ska sova. Det är ju när man lägger sig tankarna oftast kommer. Grät faktiskt en sväng igår kväll när jag skulle sova. Har dock lärt mig att försöka tänka på något så fort jag bara kan så inte jag blir mer ledsen men ibland går det bara inte och ja, då gråter jag och senare känns det lite lättare.

    SvaraRadera