onsdag 16 mars 2011

Älskade hjärta

Jonna spydde imorse men har inte vart dålig i magen på hela dagen. Hon får i sig lite välling och vätskeersättning. Ska ringa sjukvårdsupplysningen igen ikväll eller imorn bitti om hon inte blir bättre. När hon är vaken håller hon igång ganska mycke men det märks att hon snabbt blir trött och vill vila. Det är verkligen bland det värsta som finns att se sitt barn må dåligt. Särskilt nu när inte hon kan berätta för mig hur hon mår, och jag kan inte förklara att det inte är farligt. Idag har energin varit i botten för oss båda två, när Jonna har vart vaken har jag fått underhålla henne och direkt hon somnat har jag gjort desamma. Åt för första gången för en stund sen har inte hunnit idag. Hon vill vara med mig hela tiden märks att hon blir orolig direkt hon inte ser mig. Lilla skruttan! Hoppas verkligen att det här är över snart och att vi slipper dessa sjukdomar ett bra tag framöver!!

 Nu ska jag passa på att duscha medans Jonna och Marcus sover.
 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar