måndag 7 mars 2011

Gaahhhhhhh!!

Idag är en sån dag när det mesta gått fel, Har kännt att jag bara vill skrika rakt ut flera gånger,den som är på fel plats vid fel tillfälle ligger risigt till när jag är på det här humöret. Så illa är det kanske inte men såna här dagar önskar jag att man kunde krypa ner i sängen och ligga där. Efter ett skumbad med min underbara dotter känner jag mig dock på bättre humör =) Nu ska vi lägga oss i soffan och mysa innan det är dags för henne att sova.

Förresten hade jag rätt om Jonnas tänder inte mindre än två st har tittat fram så nu har hon fem tänder =) Eller alla är inte helt framme än, men på god väg!

Ett jätte stort tack till mina underbara föräldrar för att ni alltid finns och ställer upp för oss! Ni betyder så otroligt mycke!

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar