fredag 25 mars 2011

Händelserik dag!



Igår tror jag det mesta gick fel. Det började med att jag ringde banken och frågade lite om en postväxel, skulle hämta ut pengar och allt lät bra på telefon. När jag väl kom dit skulle jag först inte få ta ut pengar eftersom dom hade en maxgräns på 15000. Tack och lov gick det att lösa efter en stund. Stressade vidare till s-sjö där en massa småsaker krånglade. Marcus åkte och kollad på en ny bil och jag spenderade kvällen hos mamma. När Jonna hade somnat knackade det på dörren och där stod en granne som berättade att han sett våra hästar ute på vägen! Var bara att kasta sig i bilen och åka och börja leta, hittade dom tack och lov efter ett tag. Var några vänliga själar som fångat in dom. Mamma och Elin hittade mig efter vägen så Elin kunde hjälpa till att få hem hästarna, jag hade ingen mobil så är glad att dom hittade på mig =) När väl hästarna var hemma välbehållna var det bara att åka och hämta våra två bilar som stod efter vägen. Sen skulle vi försöka sätta i Jonnas bilstol i nya bilen som vi köpte, men det gick inte så bra hade hennes gamla hemma hos mor och far tog den ist. Kl var nog närmare 23 när vi äntligen skulle åka hem och lägga oss. Väl hemma på parkeringen kom vi på att hemnyckeln var kvar i audin!! Var måttligt road när vi fick packa in oss i bilen en gång till och åka till s-jö för att hämta nyckeln. Kan lova att jag sovit skönt i natt! =) Vi köpte iaf en ny bil igår så det känns riktigt skönt, en volvo v70 blev det.


 Nu är det dags att klä på Jonna och få i sig lite kaffe, senare är det storhandling som står på schemat.

 Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar