tisdag 8 mars 2011

Hälsa på kväll!

dag har vi äntligen träffat min mormor! Hon har varit på semesrter i Turkiet i två månader. Var skönt att träffas igen, har saknat henne =) Jonna busade för fullt men nog märks det att hon inte träffat mormor på ett tag, lite lugnare var hon allt men det brukar hon vara när vi åker någonstans. Svängde även förbi vid mor och far på hemvägen så Jonna fick busa av sig ordentligt och självklart fika som hon älskar att göra när hon är där! Hon somnade direkt vi kom hem så nu hoppas jag att hon tänker sova hela natten. Marcus kom hem på em med feber och en förkylning, det gillas inte! Känner mig inte helt hundra än hoppas verkligen inte det tänker ta om på mig och Jonna igen oxå. Är det nåt jag är trött på nu så är det sjukdomar... Nu ska vi bädda ner oss i soffan och kolla på en film innan det är dags att sova! Hoppas på ett positivt besked imorn.

Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar