onsdag 23 mars 2011

Dag 1

Tog min sista cigg igår runt nio på kvällen. Känner mig ganska nervös redan, huvudet håller på att sprängas. Gäller väl bara att försöka koppla bort tankarna om att gå ut och röka och hitta på andra saker ist.. Bland det första jag brukar göra på morgonen är att gå ut... Känns mycket jobbigare nu när jag inte har cigg oxå, så är det alltid har jag röker jag knappt nånting, men har jag bara några kvar eller inga alls håller jag på och bryter ihop och blir alltid som mest röksugen! Är bara att kämpa på, ska hälla i mig en kanna kaffe nu få se om huvudvärken släpper sen åker vi nog till s-sjö och hälsar på.

 Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. HejaHeja! All cred till dig! Önskar sig all lycka till med att sluta. Tänk på hur bra det är för kroppen! :)
    Prova tugga vanligt tuggummi istället, finns ju en drös smaker.

    SvaraRadera