måndag 28 mars 2011

Måndag!

Helgerna går alldeles för fort. Denna helg har mest bestått av storstädning, tvättning, och göra klart audin för försäljning. Lite trevliga saker har vi hunnit med oxå. I lördags hade vi besök av våra grannar så var vi i s-sjö och hälsade på. I fredags var vi in på kupolen en sväng var till vero moda som hade riktigt bra priser på utvalda plagg, 1 plagg kostade 50kr, 2st 90kr och 3st 120kr. Hittade tre koftor som skulle ha kostat runt 600kr men nu fick jag dom för 120kr, gillar rea! Jonna fick en ny mössa eftersom alla hennes börjar bli för trånga. Fick hem hennes kläder jag beställde från hm oxå, men måste säga att jag är besviken på storlekarna som inte stämde överhuvudtaget! Annars var kläderna bra. Nu inväntar jag syrran som ska hjälpa mig att göra slingor, riktigt skönt att göra det på våren tycker jag! Hoppas bara att mitt hår växer ut snart, vill inte ha så här kort längre...

 Älsklingar!
Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar