fredag 18 mars 2011

Vänta!

Vilket kaos det varit idag. Kom iväg lite sent som vanligt när jag har tider att passa. Skulle till Marcus jobb och hämta plånboken som han hade tagit med sig. Tyvär råkade han glömma av att jag skulle komma så efter tio minuter gav jag upp och åkte vidare, lagomt svettig och stressad. Kom till farmor och farfar ca tio min innan jag hade tid på vc och när jag skulle åka därifrån körde jag fast på deras gård! Farfar var snäll och skjutsade mig och fick loss bilen tills jag kom tillbaka. Tack så hemskt mycket för all hjälp!!

 På vc gick det bra, fick ta en massa prover så nu är det bara att vänta och se vad det visar, om det visar något. Annars hoppas jag det blir någon annan utredning ska försöka stå på mig den här gången så man får lite svar. Har haft ont i ett ben en längre tid och nu har jag även ont i armarna, händerna och fötterna. Domnar, tappar känseln och ibland till och med balansen. Har haft huvudvärk en längre tid och varit jätte trött. Det tar på krafterna att hela tiden undra vad som är fel. Hoppas det inte är något allvarligt och att der går över.

 Dags för Jonna att vila en snabbis sen blir det fredagsmys med min underbara familj. Trevlig helg! Kram /Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar