måndag 14 mars 2011

Önskar jag inte behövde!

Sitter och väntar på att kl ska gå så jag får bege mig mot tandläkarn. Önskar jag slapp har haft ont i magen hela dagen för att jag är nervös! Är bara en undersökning men iaf, får rysningar i hela kroppen bara jag hör ordet tandläkare. Men jag vet ju att det är lika bra att undersöka sig regelbundet så det inte händer nå större saker med tänderna.. Tyvär misstänker jag att jag har en spricka i en tand igen, eftersom jag gnisslar tänder på nätterna, visar sig!

Har skickat iväg ett mail till vårdcentralen på fm oxå, hoppas man får svar snart vad det kan vara. Har dragit mig för att söka hjälp och trott att det ska gå över av sig själv men tydligen inte...


 På Jonna är det full fart! Hon testar att resa sig mot det mesta, så duktig! =) Ibland undrar man vart tiden tagit vägen? Men det är riktigt kul att se hennes utveckling, man blir så stolt varje gång hon lär sig något nytt.



 Nej dags att göra sig klar och åka!
 Kram /Emilie

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra hos tandläkaren. Jag ogillar också tandläkaren, har rent av tandläkarskräck. Men hyginisten som kikar mina tänder är så snäll och förstående och tar det lugnt. Går 1 gång i halvåret nu för att inte få några större problem med tänder samt att jag får gå ofta vilket gör att man blir lite varmare i kläderna :)

    SvaraRadera